Administratiekantoor Stuy verricht administratieve en fiscale werkzaamheden voor met name het midden- en kleinbedrijf. De werkzaamheden die wij voor u kunnen verrichten bestaan o.a. uit: het verwerken van de financiële- en loonadministratie, het verzorgen van onder meer aangiften omzet-, loon-, inkomsten- en vennootschapsbelasting alsmede het opstellen van jaarrekeningen en -verslagen en begrotingen. Voor iedere ondernemer is het noodzakelijk een boekhouding te voeren, maar voor veel ondernemers is het lastig om dit allemaal zelf te doen. Soms is het een gebrek aan kennis maar meestal is het een gebrek aan tijd, tijd die u als ondernemer zelf hard nodig heeft voor het drijven van uw onderneming.

Administratiekantoor Stuy

Administratieve dienstverlening, advisering en begeleiding

Op deelgebieden worden, waar nodig en in overleg met de cliënt, externe adviseurs geraadpleegd, zoals: fiscalist, registeraccountant, notaris, advocaat, automatiseringsspecialist en dergelijke.
Op deze wijze kunnen wij een totaalpakket van administratieve dienstverlening, advisering en begeleiding bieden aan onze cliënten.

Ook verzorgen wij belastingaangiften voor particulieren, aan de hand van de door u aangeleverde gegevens stellen wij de aangifte samen. U ontvangt dan een volledige opstelling van het inkomen met daarbij een berekening van de te betalen of terug te ontvangen belasting. Dit alles tegen alleszins redelijke prijzen.